.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای حضور در انتخابات مجلس نهم ؛
آخرين آمار از ثبت نام داوطلبان استانهای شمالی در روز نخست
در نخستین روز از ثبت نام کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی،21 نفر با حضور در ستادهای انتخاباتی ...
آخرين آمار از ثبت نام داوطلبان استانهای شمالی در روز نخست

در نخستین روز از ثبت نام کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی،21 نفر با حضور در ستادهای انتخاباتی استانهای مازندران ،گیلان و گلستان ثبت نام کردند.

به گزارش شمال نیوز، در استان مازندران 2 نفر از حوزه انتخابیه بهشهر، یک نفر از حوزه انتخابیه ساری و یک نفر از حوزه انتخابیه نوشهر ثبت نام نموده اند.

همچنین در حوزه های انتخابیه استان گیلان جمعآ 12 نفر ثبت نام نموده اند.
براساس این گزارش 5 نفر از حوزه انتخابیه رشت، 2 نفر از حوزه انتخابیه لنگرود و سایر حوزه های انتخابیه بجز حوزه های استانه اشرفیه ،تالش ، فومن و رودسر هر حوزه یک نفر ثبت نام نموده اند.

در حوزه ها انتخابیه استان گلستان جمعآ 5 نفر ثبت نام کرده بر اساس این گزارش در حوزه های انتخابیه کردکوی 2 نفر،مینودشت،گرگان و رامیان هر حوزه یک نفر
با تحویل مدارک کاندیداتوری خود را اعلام نمودند.

اخبار تکمیلی متعاقبآ اعلام خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 دي 1390
شهرستان بزرگ بـابــل
روز شمار تا 12 اسفند 1390 . .
بار دیگر مردمان غیور و با دانش بـابـــل ، مهندس محبوب و محجوب خود ، مهندس محسن نریمــان ( نماینده اول شهرستان بـزرگ بـابــل و استان مازندران ) را راهی خانه ملت خواهند کرد تا به عده ایی که در صدد تخریب این چهره نام آشنای دیار بهارنارنج و مازندران هستند بفهمانند بابلی ها قدر نیروهای ارزشی و با شخصیت خود را بهتر از هر کسی میدانند و این اجازه را به احدی نمیدهند که بابت یکسری مسائل سیاسی بوجود آمده در این مرکز سیاسی استان مازندران ( بـابـــل ) با آبروی و شخصیت مهندس محبوب و محجوب دیار بهارنارنج بازی کنند .
شهرستان بـزرگ بـابــل با جمعیتی بالا ( بیش از 500 ، 600 هزار نفر ) دارای دو نماینده مستقل میباشد که یکی از کرسی های سبز مجلس بدون شک در اختیار مهندس محسن نریمان میباشد .
البته نا گفته نماند کسانیکه از حوزه استحفاظی شهرستان بـابـــل کاندیدای مجلس شده اند همگی دارای شخصیت و دسپلین مدیریتی بالایی هستند که میتوانند برای بـابـــل مثمر ثمر باشند .
به نظر بنده رقابت برای کرسی دوم مجلس بین حاج اقا ناصری ( سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران ) ، حاج حسین نیاز ( فرماندار اسبق بـابـــل ، بابلسر و مدیر کل آب و فاضلاب استان تهران ) و تا حدودی هم دکتر فاطمی ، دکتر کریمی و دکتر معلم . . که همانطور که عرض کردم رقابت اصلی بین ناصری و نیاز میباشد که بعد از مهندس محسن بتوانند خادمین خوبی برای مردمان شریف و بزرگوار بـابـــل بـزرگ باشند .
نا شناس 4 دي 1390
جناب شمال نیوز بنظرم نوشتن اسم کاندیداهای ثبت نامی اشکالی نداشته باشه. لطفابنویسید کیا ثبت نام کردند. فقط ذکر نام همه آنها تقریبا عدالت است و هیچ تعریف تمجید یا بدگویی نیست. لطفا اسامی را معرفی کنید
نا شناس 4 دي 1390
با احترام و آرزوی توفیق - خبرنگاران ، رسانه ها و مطبوعات متعهد ، چشمهای بینا ، گوشهای شنوا ، پیگیر کارها ، دلسوز جامعه ، مورد اعتماد مردم و مددکار مسئولین هستند . برای این عزیزان ، توفیق در انجام رسالت مطبوعاتی در انتخابات و حفاظت از ارزشهای انقلابی و اسلامی ، عدالت اطلاع رسانی آزاد برای معرفی ظرفیتهای واقعی علمی ، تخصصی و تجربی همه کاندیداهای محترم مجلس نهم را به مردم شریف بر اساس وجدان خبرنگاری و نگاه تیزبین رسانه ای آرزو دارم . با امید حضور حداکثری در انتخابات مجلس نهم و خلق حماسه ای دیگر برای عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران . با تشکر از مدیریت محترم این سایت ارزشی
نا شناس 4 دي 1390
شجاعی چرا اینهمه همهمه می کند
mehdi 4 دي 1390
تنها نماینده ای که بعد از 20 سال زحمت خود را در حوزه انتخابیه شرق مازندران (بهشهر نکا گلوگاه) کشید دکتر احمد علی مقیمی بود نماینده ولایی فعال زحمت کش خدا ترس
آیا واقعا کاری در طول این 3 سال انجام نشد
12 زیرگذر در مازندران به انجام رسید که 11 تاش از قلعه سر نکا تا لمراسک بود که هر زیر گذری 1 میلیارد و پانصد میلیون تومان بوجه می خواست
نا شناس 5 دي 1390
با سلام خدمت برادری که از مهندس نریمان نوشته اند : ضمن احترام به نظر ایشان و تشکر از زحمات آقای نریمان برای بابل؟؟!! عرض می کنیم آیا بابل جز نریمان فرد لایق دیگری ندارد که هر دوره از بابل کاندیدا می شود ؟ آیا این همه دانشمند و مدیر لایق بابلی شایسته رفتن به مجلس نیستند ؟ آیا فردی پیدا نمی شود که در مجلس نماینده شاخص مازندران و بابل باشد ؟ نماینده های مازندران چه اندازه در تصویب قوانین منشا اثر بوده اند ؟ در کدام نطق موثر مجلس شما نماینده های مازندران را دیده اید؟ آیا با سکوت و عدم اظهار نظر موافقید؟ چرا مازندران در طرح های عظیم صنعتی و اقتصادی سهمی ندارد؟ چرا مازندران فقط قطب کشاورزی و باغداری معرفی می شود؟ چرا بیشترین حجم بیکارهای تحصیل کرده مربوط به جوانان مظلوم مازندران است؟ چرا سیمای شهری مازندران و شهرهای بزرگی مثل بابل ، ساری ، آمل ، قائمشهر و بهشهر مانند روستاهای پیشرفته و بی نظم است و هیچ نشاط شهری در آنها نیست؟ چرا نماینده های مازندران طرحی در خور مازنی های ارائه ننموده اند؟ چرا زمین های پربرکت مازندران تبدیل به ویلاهای مجلل تهرانی ها شده است ؟ آیا نمایندگان محترم مازندران در مجلس این موضوع را نمی دانند؟ بابل در اوج بی نظمی شهری و طرح های ناتمام عمرانی ، بیکاری گسترده جوانان ، عدم وجود طرح های صنعتی اشتغال زا و آمایش سرزمین غوطه ور است ، آقای نریمان و آقای کریمی فیروزجائی چه فکری کرده اند؟کشاورزان و باغداران مازندران هرسال از ترس نوسانات لجام گسیخته بازرگانی برنج و مرکبات به خود می لرزند ، آیا تاکنون خود را جای آنها گذاشته اید؟ جوانان از فرط بیکاری در سردرگمی و افسردگی بسر می برند آ قای نریمان و کریمی کجا بوده اند؟ اکنون که فصل چیدن رای است چه بوق و کرناها که نمی کنند؟ ای مازندران به مردانی بیاندیش که فارغ از روزمرگی با تعهد و اخلاص و دلسوزی منطقه ای و ملی بر کرسی نمایندگی بنشینند .
یک مازندرانی از تهران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.